Akademia Leśna 2: Gzyboblanie dla śledniozaawansowanych

Wtorek, 2 września 2014 · dodano: 03.09.2014 | Komentarze 1

Dzisiaj pojechaliśmy na kolejne zajęcia z gzyboblania... wcolaj mieliśmy wykład i ćwicenia, a dziś labolki...

Bum cyk cyk i raza raza
Nie ma to, jak los gzybiaza
Pełen gzybów kosyk stoi
A ten gdzieś po ksakach łoi
(według Bum cyk cyk)

Ceść lesie, wlóciłam!

Moi stazy to chyba jakieś halunki zbielają i zlą... mówili o jakichś gołąbkach i zająckach, a psecies tylko dwie salenki na dlodze widzieliśmy na dlodze gdy wjezdzaliśmy do lasu.

Dzisiaj było fajnie, nazbielaliśmy duuuzo gzybów! Sama znalazłam kilka cubajek! Co plawda kilka gzybów któle myślałam ze to cubajki,  to nie były cubajki... kolol i wzlost ten sam, ale tata mówił ze nie miały cubka i kalbowanego bzegu.

Nazbielaliśmy tez duzo podgzybków... nadgzybków nie było.

Tata utknął w ksakach, ale ja z mamą posłyśmy jesce dloga na zajęcia z malsobiegów - do holyzontu i z powlotem... dwa lazy.

A kuku!

Oto moje gzybki... było więcej ale się nie mieściły i tseba było dosypać tacie do tolby.

A po powlocie do domu kąpiel... po tych leśnych zajęciach mogę siedzieć w wannie do opolu, bo nolmalnie to uciekam, z cego się bowiem miałabym myć?