• Sprzęt Piąte koło u wozu

Wyciecka jak z bajki...

Środa, 10 czerwca 2015 · dodano: 12.06.2015 | Komentarze 2

Na pocątku nie chciałam jechać. Juź wystalcy tych wizyt lodzinnych. Wlóciłam baldzo zmęcona po podlewaniu kwiatków. Ale mama wytlumacyła mi, ze tym lazem jedziemy zupełnie gdzie indziej i to będzie siupel miejsce. Jak mama mówi, zie coś będzie siupel, to zazwycaj jest siupel. Mama źna się na siupelmiejscach.

Ale na wselki wypadek mama s tatą zatsymywali sie psy kazdym polu i wciskali mi kwiaty. Chyba się bali, ze się lozplacę. Tes coś. Pilaci nie płacą! Pilaci wołają Jo hou hou! No selio tak wołają, siama słysałam.

No i dojechaliśmy do Bajki. Tak się nazywa plac zabawowy w Błoniu. Tu jest wsystko, co tseba małej Klusce. Od lazu postanowiłam się wplowadzić i zostac do końca świata. Była i piaskownica i zjezdzalnie, i kącik muzycny i nawet domki do mieskania. I fontanna do biegania i jesce puscali disco z głośników. Baldzo mi się podobało, bo mogłam sobie potancyć. A tus obok poglałam sobie w sachy. Sachy to ja źnam z Egiptu, najbaldziej lubię koniki, ale mama mnie poplawiała, ze to są skocki. Akulat, wcale nie skakały.

No a potem mnie ziablali do domu. Buuuu, ja się nie źgadzam, ja nie chcę do domu, no co za gzybyyyyyy, zief. Hrrrr.... hrrrr....

A juź domek. Neeee, ja nie cię, wlacamyyyyy.