• Sprzęt Piąte koło u wozu

Do aboldazu!

Wtorek, 9 czerwca 2015 · dodano: 09.06.2015 | Komentarze 0

Mama powiedziała, ze dosyć tych klasz testów i pola wylusyć na poządną wylypę pilacką. Z flagą pilacką! Zeby wscyscy wiedzieli, ze klimat się ochłodzi, bo zgodnie z jednym waznym wzolem psybyło pilatów na dzielni! Telaś mi nikt nie podskocy. A jak podskocy, to go walnę albo kopnę! Dziś tak omal nie obelwał wujek, jak wlacaliśmy, ale od pocątku.

Najpielw nie chciałam się ublać cieplej, bo cułam, ze zalaz wyjdzie słońce i mama zacnie nazekać, ze mnie za ciepło ublała. Ale i tak mi włozyli tę głupią bluzę w Myskę Mini. Ej, do aboldazu w bluzie z usami myski? No cy Wyscie powaliowali! W bluśce z Elzą, Anią i Olafem z Klainy Lodu to lozumiem, tam dziefcyny potlafią się bić.

No to pojechaliśmy, a po dlodze tatuś zbielał kfiatki dla cioci, któle ja miałam dowieść i wlęcyć. Wlęcyłam najpielw wujkowi, bo pierwsy wysedł. A potem ciocia dała mi laleckę. Śliczna, ale ja wolałam stoklotki. A potem bujać się na bujawce. A potem ciocia psyniosła klopsiki, ale się za baldzo spoufalała i jej uciekłam. Jeść - baldzo plosę, ale plawdziwy pilat nie daje się wycałowywać i wyściskiwać, no tes coś.

A potem się bawiłam piłecką, a jesce potem podlałam wsystkie kwiatki, bo wyglądały na psesusone. No i się stlasnie zmęcyłam. Ale chciałam jesce. A tu lodzice mnie zapakowali do domu. Buuu. I jesce wujek chciał psytulić. To mu chciałam psywalić, ale nie tlafiłam. Na ciocię się tylko zamachnęłam, zeby sobie nie myślała. Taki ze mnie zły pilat, ze ho ho! A dokładniej: Jo hou hou! Pilat Jake tak woła!

No i płakałam i płakałam, bo się okazało, ze ta ślicna piłecka zostaje u wujka. Ale dostałam od mamy kwiatka i psestałam. Tylko się oblaziłam i poslam spać. A jak się obudziłam, to juś byłam w lepsym nastloju. W domu psywitała nas babcia, młodsa siostla wujka. To ją kopnęłam, zeby widziała, jakim jestem złym pilatem! Ale babcia się nie psestlasyła, bo babcia jak była młoda, tes była pilatem i się nicego nie boi.