Nie tak się lysuje kotka!

Piątek, 29 sierpnia 2014 · dodano: 30.08.2014 | Komentarze 6

Lodzice zlobili mi niespodziankę i zamiast do Joldanka, pojechali ze mną do lasu. Tym lazem nie na polankę z mlodnikiem, tylko zostawili mnie na jakiejś kiepskiej dlodze. Ledwo wyslam z fotelika, zablalam się za naplawę. Psy okazji znalazłam niejednego gzyba.
Cubajkę i sulojadki. mamam mówi, ze to wsystko muchomoly i tlujące, ale tata mówi, ze to baldziej skomplikowane. I ze kiedyś mi wytlumacy, co i jak z tymi gzybami. Tsymam go za slowo. Tylko niech się naucy koty lysować, bo te dziwolągi lysowane psez niego patyckiem do nicego byly podobne, a nie do kota. Zeby chocias do misia, ale do misia tez nie byly podobne. Tata, nie tak się lysuje kotka!

meteor2017
| 21:17 środa, 3 września 2014 | linkuj Z tym atlasem to jest pomysł ;-) Aczkolwiek zastanawiam się czy jako pierwsze nie nauczy się sortować... węgierskimi tańcami ludowymi, bo ostatnio to jej ulubione filmiki: link

A może Kluska będzie umieć czytać, pisać i sortować ;-) Tak sobie zwizualizowaliśmy scenę ze szkoły:
- Kluska, co to jest, co z tym zrobiłaś?
- Posortowałam.
- Ale miałaś to pomnożyć.
- Ale sortowanie jest ciekawsze.
kluska
| 21:11 środa, 3 września 2014 | linkuj O, musę tatę namówić :-) A z tymi gołąbkami to jakaś ściema, zadnych gołąbków ani zającków nie widzieliśmy, tylko salenki
lavinka
| 14:30 poniedziałek, 1 września 2014 | linkuj O, zdolniacha. Miałam coś takiego w dzieciństwie, ale nijak mnie to nie nauczyło grzybów rozpoznawać. To znaczy kurkę czy maślaka rozpoznam, ale z definicji grzybów nie zbieram, chyba że pod nadzorem Tomiego :)
Gość wariag | 14:13 poniedziałek, 1 września 2014 | linkuj Cześć Kluska :)
Tata powinien Ci taki kieszonkowy atlasik grzybów fundnąć. Moja córka z niego właśnie nauczyła się literek w wieku 3 lat mniej więcej. Potrafiła wszystkie grzyby z niego zidentyfikować oprócz gołąbków, które nazywała "kapustnikami" .
kluska
| 19:11 niedziela, 31 sierpnia 2014 | linkuj Zaplasamy :-)
mors
| 23:23 sobota, 30 sierpnia 2014 | linkuj Można się uśmiechnąć. ;) Trzeba tu częściej zaglądać...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nogei