Jak nie spotkałam wujka Huanna!

Środa, 27 listopada 2013 · dodano: 30.11.2013 | Komentarze 1

Ja już nie mam słów. Taka okazja przeleciała mi koło nosa. Ledwo otworzyłam oczy, a Ci dają mi jeść. Coś wisi w powietrzu. Z nerwów i emocji brakuje mi apetytu. A ci zaczynają gadać, że rower! O rany, jak ja dawno nie byłam na rowerze! Jedziemy zobaczyć wujka Huanna na dworcu!
A tata się grzebie. Cały czas go popędzałam, bo zamiast się ubierać - siedział przy komputerze, ale ten gadał, że nie może, bo musi mnie pilnować. No też! Potem w przedpokoju nosiłam mu buty, żeby było szybciej, ale wcale nie było.

Nareszcie zaczęliśmy wychodzić, to na dworze okazało się, że nogi mam za długie, a mama próbuje mi je jakoś upchnąć do zapięć. Matka zostaw to, bo się spóźnimy!!! Gadaj zdrów. Ja wiedziałam, że tak będzie. Potem jeszcze jeździliśmy z tatą dookoła bloku, bo mama musiała znieść swój rower. Trzeba było nie czkeać, dogoniłaby nas z pewnoscią. Zwłaszcza, że tata wlókł się niemiłosiernie. Co to za prędkość średnia, wstyd na bikestatsy wrzucać!

No i co?

No i oczywiście się spóźniliśmy, pociąg z wujkiem Huannem odjechał w siną dal, a my zostaliśmy jak te trzy kulawe młotki na peronie.

Następnym razem jadę sama!