• Sprzęt Pielsy Love.lek

Zabawa w podtopionym parku

Czwartek, 27 czerwca 2013 · dodano: 27.06.2013 | Komentarze 3

Ale najpierw macanie barierek... na mostku na wiadomej rzeczce.

Jedziemy szlakiem rowerowym... potem go zgubiliśmy, ale znaleźliśmy żółty, a potem żółty też zgubiliśmy.

Park zamknięty do odwołania... ale chyba odwołali, bo furtka otwarta (tylko karteczka chyba o tym nie słyszała.

A teraz na plac zabaw!

To chyba resztki tych podtopień

kluska
| 18:21 czwartek, 27 czerwca 2013 | linkuj Dni coraz krótsze, zima coraz bliżej...
lavinka
| 11:12 czwartek, 27 czerwca 2013 | linkuj I tak mam wrażenie, że trochę ją wyletniłam, bo stopy mimo ciepłych skarpet miała jak lody. Ale nie wyglądała na zmartwioną po spacerze, chyba nadmiar emocji grzał ją od środka :)
Zamarłam jak ją zobaczyłam w huśtawce, ale potem mi dopiero pingnęło, że przecież się trzyma i że żywa wróciła do domu. Ech, wszystkie matki tak mają ;)
wariag | 11:06 czwartek, 27 czerwca 2013 | linkuj Cześć Kluska. Co wpis to więcej ciuchów masz na sobie. Ano, zimno, niemniej ujowo ale bojowo.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa enate