• Sprzęt Pielsy Love.lek

Z wizytą u Snekis

Wtorek, 25 czerwca 2013 · dodano: 25.06.2013 | Komentarze 6

Wieczorne rowerowanie miało odwiedziny u Snekis... ale po kolei. Kiedyś nie znaleźliśmy skrzynki (mikromagnetyka), którą umieściła w ogrodzeniu przy swoim domu. Później mieliśmy zamiar zdobyć tego mikromagnetyka przy okazji zdobywania Snekisowego own-cache'a, do którego trzeba się wpisać wierszem... ale tata wierszyk, który wymyślił w trakcie jazdy na rowerze, zapomniał nim dojechał do domu. Dopiero drugi (również wymyślony na rowerze) udało mu się dowieźć do domu. Tyle że jej wierszowaną skrzynkę spotkaliśmy znienacka u Werrony, trochę trwało zanim tata wierszyk trochę odtworzył, a trochę napisał od nowa... sama Snekis pojawiła się nieco później, przez co moi zapominalscy rodzice popełnili faux pas i nie zrewanżowali się swoimi ownami (EkoTorba i GeoKwietnik). Teraz więc wybraliśmy się by naprawić tę gafę.

Ale zanim dojechaliśmy, małe krzalowanie i zagadka - co przybyło na lovelku? Dodam, że kupione na rynku podczas porannej przejażdżki.

Jak dotarliśmy na miejsce, w ramach Kursu Geocachingu dla Niemowlaków, była lekcja poglądowa jak się szuka mikromagnetyka. Ponieważ skrzynka była ciut za wysoko dla mnie, podjąć tata i dostałam ją w swoje ręce.

Tata nas wpisywał, a ja zastosowałam metodę uniwersalną Am!

Tata, ratunku! Coś napadło mamę!

kluska
| 18:22 czwartek, 27 czerwca 2013 | linkuj To by mi odkaziło moją wewnętrzną florę bakteryjną... a tak nowe jak spotkają się z lokalsami, to albo uciekną, albo dostaną bęcki od nich.
wariag | 20:16 środa, 26 czerwca 2013 | linkuj A te wyżarte trzeba odkazić, niestety Twoi starzy to abstynenci :( Łączę się w bólu.
| 17:33 środa, 26 czerwca 2013 | linkuj Wcale bo nie! Kalumnie i potwarze! Legulalnie te zalazy wyżelam!
wariag | 12:59 środa, 26 czerwca 2013 | linkuj No pewnie że łatwa - na lovelku przybyło zarazków.
kluska
| 10:32 środa, 26 czerwca 2013 | linkuj Ale ta jest łatwa :-)
wariag | 20:35 wtorek, 25 czerwca 2013 | linkuj Cześć Kluska. Całkiem wdałaś sie w tatę z tymi zagadkami ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wygas