• VAVG 40:00km/h
  • Aktywność Chodzenie

Na piechotę z mamusią do ekopalku

Wtorek, 12 lipca 2016 · dodano: 13.07.2016 | Komentarze 2

Mamusia się spytała, cy wkłądam kaloski i idę poskakać po kałuzach. To ja pielsa!

Najpielw skakałam koło bloku i w kałuzach na placu ziabaw, ale mama mnie namówiła, zeby splawdzić, cy na dlugim placu zabaw nie ma więcej kałuz. Tlochę mnie stololowała, bo pseciez dlugi plac zabaw jest ciały ś piaśku. Ale po dlodze znalazłyśmy kilka lozlewisk olaz panią i chłopcik i cinka. A ja byłam ich kolezianką. Ale klutko, bo potem pośłyśmy zbiegać z gólki i wciągać się na gólę.
Potem mamie psypomniało się, ze w ekopalku kiedyś była duzia kałuzia. To mnie namówiła i posłyśmy. Do ogloooomnej kałuzy.

Ech ta mama.

Po dlodze były kałuze małe i duzie, a na konieć okaziało się, ze w ekopalku jeśt plaktycnie sucho. Ale zia to były inne atlakcje i nawet jedna cinka. Ale nieśmiała i tlochę psede mną uciekała. To siobie posłam na plać śpoltowy i jeście wskocyłam do duuuziej opony. I posłyśmy na gólkę. A z gólki posłyśmy siukac skalbu, co ziawsie tu w tych ksakach z tatą siukamy. Siama mamę psyplowadziłam. Mama skalbu nie źnalazła, a ja tak, luziowy i ziablałam do domu. Potem okaziało się, zie nawet jadalny.

W dlodze powlotnej do domu łaziłyśmy po fajnym billboaldzie i duzio ciasiu w jednym kaluziowym błotku. A potem byłam taka zmęcona! I nie miałam siiiiłyyyy. No to sobie odpocęłyśmy na balielce psy poccie. I jakoś dowlokłyśmy do domu. Psed domem chciałam jesce laz zajzec do pielwsej kałuzi, ale nieśtety plawie wyśchła.