• Sprzęt Piąte koło u wozu

Po sksynkę

Wtorek, 14 lipca 2015 · dodano: 16.07.2015 | Komentarze 7

Namówiłam tatę i mamę, zeby zablali mnie w  piątym kole, a nie w foteliku. Skolo się codziennie o nie potykam idąć do mamy, to mozie wlescie na nim gdzieś pojedziemy. I pojechaliśmy. Jak wysiadłam, to od lazu pobiegłam w laś i tata mówił, ze mam dobleko nosa. Tylko nie wiedziałam do cego. Kiełbasa nie pachniało. A potem mama długo loźmawiała psez telefon, a potem... psysła ciocia. Fajna ciocia.
A potem chłopaki. Teś fajne. A potem ich tata. Na koniec pobiegliśmy siukać sksynki i znaleźliśmy.

A w ślodku był dziołnie, cyli zołniez. I oblazki z samolotem. Samoloty fluwają, ja wsystko wiem. Tata mówił, ze to jakieś aelocośtam, ale ja swoje wiem.

Potem lesta towazystwa się zmyła i zośtaliśmy siami. Tata odpocął na hamaku, a my x mamą lobilyśmy piaskowe lody, a potem jesce podlewałam piaskiem loślinki. z blaku wody.

Gość wariag | 16:55 sobota, 18 lipca 2015 | linkuj Gdy byłem jeszcze młody, piękny i mądry widziałem w Gdyni specjalny statek (chyba bandery USA) do przewozu wyłącznie bydła. Kurcze, zapomniałem jak nazywał się ten typ statków bo było ich niewiele na świecie, chyba bydłowiec ?
lavinka
| 19:54 piątek, 17 lipca 2015 | linkuj I dorabiać będzie jako dojarka. Zaraz wrzucę na blaba fotkę :)
Gość wariag | 19:44 piątek, 17 lipca 2015 | linkuj A ja myślałem że Kluska zostanie piratem, no, przynajmniej kapitanką dalniewo pławanija ... a tu masz babo placek - byznesłumen '''';)
| 19:05 piątek, 17 lipca 2015 | linkuj Nie no chłopaki fajne, przybijają piątki. Dziś Klu idąc na plac zabaw zobaczyła kilku w podobnym wieku i się jej od razu przypomniała. No i musiałam przybić w zastępstwie. Ciocia też fajna, zrozumiała aluzję i pomogła włożyć kapelusz. Czyli - podatni na tresurę. Ona chyba zostanie dyrektorem. Dziś dyrygowała bez słów siedmioletnią dziewczynką (a może starszą, trudno ocenić wiek), jak ma robić babki. Nawet donosiła jej foremki i łopatki. A potem siedziała obok i sprawdzała, czy dobre. :)
Gość wariag | 19:00 piątek, 17 lipca 2015 | linkuj Ciocię i chłopaków jednak zakwalifikowano do kategorii fajnych :)
lavinka
| 18:39 piątek, 17 lipca 2015 | linkuj Z perspektywy Kluski ciężko ocenić, żarciem nie częstował, komórką nie dał się pobawić... ;)
Gość wariag | 18:12 piątek, 17 lipca 2015 | linkuj Cześć Kluska :)
A ten tata fajny ? Naturalnie nie myślę o Twoim bo - wiadomo - to staly gzyb ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa hciwk