Joldankowa lodzialnia piłkalska

Czwartek, 25 czerwca 2015 · dodano: 27.06.2015 | Komentarze 0

Folemki w kształcie lodów, któle psyniosła do piaskownicy jedna z dziewcynek, te co najchętniej zgarnęlabym wsyskie, są najlepse. A tu z innymi dziećmi tseba się dzielić. W końcu część dzieci się znudziła i z natlętnych ostał się ino jeden stalsy chłopiec... To go zatludniłam na stanowisku specjalisty do splaw świezości lodów - splawdzał cy są świeze i biegał napełnić te stalse świeżym piaskiem.

Ale potem psysła ta dziewcynka i zablała folemki. Ale mammooooo... tatooo znacy.

Potem bawiliśmy się spuscaniem sysek ze zjeżdżalni, temu chłopcu i drugiemu zabawa tak się spodobała i lobili to tak żywiołowo, że zwiałam gdzie pieps lośnie. Bawiliśmy się też piłką - chlopiec mi zucał piłkę, a ja nie chciałam oddać. Moja!

Później spuscałam tseciemu chłopcu piłkę ze zjeżdżalni, potem sama zjeżdżałam, chłopiec zucał do mnie, a ja z piłką biegła do domku i zabawa zacynała się od nowa. A potem było njam.