Do Joldanka

Środa, 22 kwietnia 2015 · dodano: 22.04.2015 | Komentarze 9

Jeden pan na ławce agitowal za głosowaniem na nowy plac zabaw, więc ja juś nie musiałam. Bawiłam się z Kolnelką i jesce jedną dziewcynką w lobienie babek i lozwalanie babek, a takze zwiedziłam kazdą zjezdzalnię na placu i inne atlakcje, w tym cęsciowo siłownię dla doloslych. Taka ziabawa!

Tylko lodzice nie chcieli po dlodze pobawic sięna tsech placab zabaw oplóc Joldanka. Jutlo tseba to nadlobić.

lavinka
| 16:49 środa, 22 kwietnia 2015 | linkuj Nie umiemy jej wychować, to nasza wina, takie są efekty bezstresowego chowu, rozwydrzone dziecko ma roszczeniową postawę i jeszcze żąda naszych telefonów oraz tableta z dostępem do internetu. ;)
| 16:34 środa, 22 kwietnia 2015 | linkuj Patyckiem albo z piąchy! ;-P
lavinka
| 16:25 środa, 22 kwietnia 2015 | linkuj Łopatką. :)
meteor2017
| 16:14 środa, 22 kwietnia 2015 | linkuj Nasza to prędzej by w łeb przywaliła...
| 16:12 środa, 22 kwietnia 2015 | linkuj WierciKlusek ;-)
lavinka
| 16:08 środa, 22 kwietnia 2015 | linkuj A to za całokształt, ona już jej rozwaliła większość babek. Mnie Kornelka też pogłaskała po głowie. Jeny, takie grzeczne dziecko, nie to co ten gałgan... pardon, półdiablę weneckie ;)
| 16:07 środa, 22 kwietnia 2015 | linkuj Normalnie za nami powinien chodzić szwadron papparazzi. Zabawy na zjeżdżalni moim zdaniem też były widowiskowe ;)
meteor2017
| 16:07 środa, 22 kwietnia 2015 | linkuj A, no i Kornelka rozwaliła Klusce babkę, ale zaraz pogłaskała ją po głowie na przeprosiny :-)
| 16:06 środa, 22 kwietnia 2015 | linkuj Z tej siłowni byłyby fajne zdjęcia, tylko potrzebna by była jeszcze jedna osoba... bo ja trzymałem Kluskę, a lavinka wprawiała w ruch urządzenie ;-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa enera