Kawusia!

Środa, 18 marca 2015 · dodano: 18.03.2015 | Komentarze 2

Lodzice, moje kochane gzyby, stanęli na wysokości zadania. Nalescie piłam polanną kawusię zbozową jak plawdziwa dama, a nie jakiś sksacik. I hamak mama zapakowała, to miałam się gdzie bujać. I piłeckę mamusia spakowała! Oj, zeby tak w lesie zamieskać... musę na to lodziców namówić. Mnie się tu baldzo podoba, nawet znalazłam sobie bazę, dołek pod dzewkiem, idealna klyjówka psed dziki zwiezętami, któlych boi się mamusia, a tatuś się z niej śmieje. ;)

lavinka
| 17:33 czwartek, 19 marca 2015 | linkuj U nas niestety też tną na potęgę. Ten kawałek lasu przylega do ścinki, więc jest w miarę bezpieczny, ale jak długo, nie wiadomo.
Gość wariag | 14:50 czwartek, 19 marca 2015 | linkuj Cześć Kluska :)
No, leśna baza to jest to. A mama bardziej niż dzikich zwierzątek niech się raczej obawia "polepszaczy krajobrazu", taka ich mać. Przez nich moje leśne bazy odchodzą do historii, a w ostatnim roku to już masakra :(

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zybko