Makowa panienka!

Piątek, 30 maja 2014 · dodano: 30.05.2014 | Komentarze 4

Tyko maki się liczą! Wcolaj dostalam dzikiego celwonego maka, od telaz nie ma dla mnie innych kwiatków. Tylko maki. I maki psywiozlam babuni, bo miała niedawno ulodzinki. Ja będę miała ulodzinki dopielo w lipcu. A jak wluciliśmy do domu, to miałam niespodziankę, bo psyjechal wujek. Tes na loweze, bo my wsyscy jeździmy. Oplóc babci, tylko casem tat ją na lamie wozi. Chciałabym to zobacyć :)

Gość wariag | 13:46 niedziela, 1 czerwca 2014 | linkuj Coś kręcicie. Nie słyszałem żeby jakiś Czechosłowak nazywał się Emanuel ;)
huann
| 21:38 sobota, 31 maja 2014 | linkuj Pewno, że Emanuel. Przecież to jedyny Emanuel (oprócz zboru ewangelickiego o tej makowej nazwie) którego w ogóle można skojarzyć! A przynajmniej ja. No, może jest w tym twierdzeniu jakiś Kant...
lavinka
| 20:55 sobota, 31 maja 2014 | linkuj Motyl Emanuel. Musiałam wyguglać, ledwo pamiętam tę bajkę.
Gość wariag | 13:09 sobota, 31 maja 2014 | linkuj Ahoj Kluska :)
A nie mówiłem, że kwiatuszki są w porządku ? Zapomniałem jak się nazywał ten makowy kawaler makowej panienki ... coraz gorzej z pamięcią, ech :(

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa orzyl