Nad Pisią Gą gę gą.. no coś tiam coś tiam.

Czwartek, 1 maja 2014 · dodano: 03.05.2014 | Komentarze 3

Podobno lakiś maj psysedł. Nie wiem co to, nie znam cłowieka. Za to stlasnie moklo. Na scęście bylo cieplo i mamuś z tatusiem zablali mnie na wycieckę do najfajniesego miejsca na swiecie! No mówię Wam zaląbiste! Tyle piasecku, tyle tlawy, tyle ksalu, tyle kwiatkuf, tyle wooodyyy. No tu się tlochę na mamę i tatę oblazilam, bo nie dali wskocyć z mostka do wody. A ja tak lubię kąpu kąpu! No ale nic. Dali tes mi duzo do zalcia. Najbaldziej smakowal mi ogulek. I jesce tazalam się z mamą po tlawie!

Wybiegalam się za wse casy, wyjezdzilam tlochę mniej, ale tes fajnie. Nowa tlasa przez pól wyciecki. Koniecnie musimy tam jesce pojechac, najlepiej na caly dzień!

kluska
| 07:33 poniedziałek, 5 maja 2014 | linkuj E, lepiej nie... bo mi wujek wsystko wyzle ;-)
huann
| 14:54 niedziela, 4 maja 2014 | linkuj Cześć Kluska! Ogórek jest dobry i pożywny, a oprócz Gą-Gę jest jeszcze Pisia Tuczna! Tam to dopiero musi być wypas, niech no tylko rodzice cię kiedyś tam zabiorą! A ja chętnie dołączę ;>
meteor2017
| 07:05 niedziela, 4 maja 2014 | linkuj Gą gił gą gę... dlaczego nie ma literki "i" z takim wihajstrem jak ą i ę?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa asemz