• Sprzęt Fotelik bliskiego zasięgu

Wyplawa z misiem.

Niedziela, 27 kwietnia 2014 · dodano: 27.04.2014 | Komentarze 6

Na misia casem wolam baba, a casem Aaaa! Bo ja baldzo kocham misie. I kotki. I pieski. Ale misie najbaldziej. No i mis mi się skalzyl, ze sam w domu beze mnie się nudzi. I tez chce podluzowac jak ja. No to go zablalam na wyplawę z tatusiem i mamusią na ląki. Ale zanim na te ląki dojechaliśmy, wozili mnie po świecie. Chyba nie wiedzieli, gdzie te ląki sią.

Na lące bylo baldzo fajnie, ale mama się denelwowala, że biegam po kole od jej lowelu. Ale mamo! To byla swietna zabawa!

A potem tato ucyl misia fluwać. Baldzo mi się podobalo i chcialam więcej i więcej. A tu te grzyby mówią, że zimno i do domu. Jak to do domu, ja chcę latać misiem i dalej zapinac klamelki od sakw! I ja nie chce tego oklopnego kasku! Buaaa!

A, jedziemy, no dobla. Tym lazem Wam daluję.

Gość wariag | 18:48 poniedziałek, 28 kwietnia 2014 | linkuj Aha, a co do kasku masz rację. Okropny jest.
Gość wariag | 18:33 poniedziałek, 28 kwietnia 2014 | linkuj Trzeba też było profesora wziąć i przewietrzyć nieboraka.
lavinka
| 22:23 niedziela, 27 kwietnia 2014 | linkuj Tak po prawdzie to ja miałam pilnować i go łapać, jak spadnie, żebyśmy go po drodze nie zgubili. Następnym razem trza go przymocować krótszą smyczą.
meteor2017
| 22:07 niedziela, 27 kwietnia 2014 | linkuj Przypiąłem dobrze, tylko szarpnięcie przy wkręceniu w szprychy rozpięło klamerkę (dobrze że puściła klamerka i nic się nie zerwało). A poza tym to Ty miałaś go trzymać, smyczka była tylko jako asekuracja.
kluska
| 22:01 niedziela, 27 kwietnia 2014 | linkuj Siam się zgubil! A pozia tym źle go psypioleś!
meteor2017
| 21:58 niedziela, 27 kwietnia 2014 | linkuj No, ale tego że misia zgubiłaś to nie napisałaś... i tego że w trakcie gubienia wplątał się w splychy... tfu, szprychy miało być!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ieupo