• Sprzęt Karoca pancerna

Pielsa w tym loku!

Poniedziałek, 13 stycznia 2014 · dodano: 13.01.2014 | Komentarze 8

Ja nie wiem, co ja mam s tymi stalymi, dają mi colas mniej jedzenia. Pod koniec wyplawy musialam tatusiowi zlobić awantulę, bo bym wlacala glodna. No i w końcu sie zatsymal i mi dal wafelek.

Mama psynajmniej miala jakies pomysly, pól dlogi udawala auto wyścigofe. Akulat! Ja wiem, jak wygląda auto wyścigowe, wcale nie jak mamusia. I to bylo baldzo smiesne :)

Potem jesce w domu sie klócili, mama mówila, ze bylo zero stopni, a tata ze byl mluz. Nie wiem co to mluz, to cos do jedzenia? Dlacego mi nie dali? Wstlętne takie, sami zezarli i sie nie podzielili.

lavinka
| 14:32 niedziela, 19 stycznia 2014 | linkuj Brak smoka przeżyje, braku żarcia podczas wycieczek nie ;)
Darecki
| 22:27 sobota, 18 stycznia 2014 | linkuj Kluska nie narzekaj tak głośno. Musisz być twarda bo Ci jeszcze starsi smoka odbiorą :-)
Gość wariag | 17:17 piątek, 17 stycznia 2014 | linkuj A ja bym tak bardzo chciał jeszcze prawdziwej zimy posmakować, pójść w niedzielę do śnieżnego lasu, odstresować cały tydzień "roboty głupiego". Niestety, na południu bez zmian :(
Właściwie to może i bym się nie rejestrował gdyby nie spojler w mojej ulubionej skrzynce "Cmentarz Strzelba". Te fotki są takie nastrojowe, że lubię do nich powracać.
lavinka
| 17:07 piątek, 17 stycznia 2014 | linkuj Ja ostatnio w ogóle nie wchodzę, zimą nie bardzo jeździmy na dalekie wyprawy. Byliśmy na początku stycznia w Warszawie, ale to meteor zgrywał opisy i nawet dobrze ich nie czytałam, strasznie szybko to poszło. Tym razem wyjątkowo tęsknię do wiosny, zima się nie udała. Teraz pada deszcz :(
Gość wariag | 14:59 piątek, 17 stycznia 2014 | linkuj @Lavinka - niestety zrobiło się tam mało przejrzyście. Jakieś kody przed nazwami skrzynek. Ktoś kto tam zagląda co 2-3 miesiące (jak ja np) na ulubione skrzynki ma niejaki problem połapać się w tych nowościach. Ale jakoś sobie poradzę :)
| 13:28 piątek, 17 stycznia 2014 | linkuj Ostatnio wprowadzają utrudnienia dla mugoli, żeby mniej ginęło skrzynek.Moim zdamiem to bzdura, co za problem konto założyć i podejrzeć.
Gość wariag | 07:59 piątek, 17 stycznia 2014 | linkuj Aaa, zapomniałem Ci się poskarżyć na Twoich starych. Wczoraj musiałem się zarejestrować na opencaching bo coś tam powymyślali i nie mogłem obejrzeć spojlera :(
Gość wariag | 21:14 czwartek, 16 stycznia 2014 | linkuj Cześć Kluska :)
Mluz jest bardzo dobry, mniam, mniam. Mówią, że w nadmiarze szkodzi ale wolę go niż taką ślągwę jak teraz :(

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tbree