Święta Srenta

Środa, 25 grudnia 2013 · dodano: 25.12.2013 | Komentarze 14

Dziwne te Święta. W Wigilię dali mi spaghetti, a następnego dnia w prezencie dostałam wycieczkę rowerową.

Mama coś marudziła, że się jej statystyki popsują, ale za to mi poprawią, więc jest ok. Niestety gdzieś polazła i się wkurzyłam. Potem okazało się, że poszła po kocyk, dzięki czemu wygodniej mi się spało. Bo znowu zasnęłam w połowie wycieczki. Tak miło kołysało do snu. Ale las widziałam! Przez chwilę, bo te grzyby wystraszyły się błota. Frajerzy!

lavinka
| 21:02 sobota, 28 grudnia 2013 | linkuj Zapomniałeś o Niewolnicy Isaurze! ;) Ale zgadzam się, dopiero po latach doceniam tak naprawdę te programy, robione z pasją, z pomysłem, przy użyciu minimum środków. Dziś to sam bajer prawie bez treści.
huann
| 14:51 piątek, 27 grudnia 2013 | linkuj Powinni wreszcie zrobić kanał typu PRL - rano rolniczy kwadrans, po południu dla dzieci Piątki z Pankracym i Tik-Taki, Michałki, Ciuchcie i Zwierzyniec, dobranocki wg rozkładu (w poniedziałki koniecznie radzieckie!), Dziennik Telewizyjny jak zwykle, prognozy pogody długoterminowe na 50 lat wstecz - a wieczorem Kobra z Sondą.
Oglądalność murowana!!
lavinka
| 13:38 piątek, 27 grudnia 2013 | linkuj Była o tym dyskusja w mediach, ale sezon ogórkowy, wszyscy na wakacjach, to pewnie przegapiłeś. Przy takim natłoku kanałów kreskówkowych straciła sens tym bardziej, że puszczała to samo co inne. Gdyby wieczorynka trwała rzeczywiście pół godziny i były tam bajki inne, ciekawsze, konkurencyjne, to co innego. Ale umówmy się, jest niż demograficzny, dziecko jest mało wymiernym targetem telewizji publicznej. Teraz traktuje się nas, widzów, jak element budżetu, nic więcej.
huann
| 23:05 czwartek, 26 grudnia 2013 | linkuj O, kurcze, naprawdę? Znaczy - dawno dobranocki nie oglądałem :(
lavinka
| 22:25 czwartek, 26 grudnia 2013 | linkuj Anu, od wakacji nie ma dobranocki, skasowali :(
meteor2017
| 16:49 czwartek, 26 grudnia 2013 | linkuj Taaa... jakieś 4 miesiące po ostatniej dobranocce :-/
huann
| 13:39 czwartek, 26 grudnia 2013 | linkuj Z owoców morza kojarzę tylko ogórka morskiego, chociaż to chyba warzywo? Widać czytaliście Wujku broszurkę za dnia, bo w nocy, czyli po dobranocce wszystkie koty są czarne!
meteor2017
| 13:31 czwartek, 26 grudnia 2013 | linkuj A dziś na MiniMini w "Misiu" była kolęda o jedzeniu i jedzeniu tego jedzenia... a Elmo był kucharzem odkrywcą nowych przepisów w dżungli południowoamerykańskiej, a potem na straganie pani mu powiedziała że zrobi mu potrawę ze wszystkich owoców morza które na tym straganie są... dalej nie widziałem, ale obstawiam paellę ;-P

Bardzo huańński jest ten kanał z bajkami :-)

Ach, no i teraz już wiem dlaczego w broszurce "Bajkowa Łódź" przy Filemonie jest "Czarny Kot i Biały Kot każdego zabawią w lot" :-) do tej pory kojarzyło mi się tylko z Kusturicą, a teraz zrozumiałem drugą połowę ;-P
huann
| 13:08 czwartek, 26 grudnia 2013 | linkuj Wdała się Kluska w wujka Huanna - nie ma co! ;P
lavinka
| 12:58 czwartek, 26 grudnia 2013 | linkuj Czego ona nam nie wyżera, śniadania zjeść nie można. Wczoraj zeżarła Tomiemu trochę kanapek, a mnie dziś wyrywała miskę z płatkami na mleku. Dopiero jak się skończyły, zgodziła się napić z własnej butli ;)
meteor2017
| 07:24 czwartek, 26 grudnia 2013 | linkuj Grzybów jeszcze nie dostaje... za to wyżera mi jogurt
Gość wariag | 21:12 środa, 25 grudnia 2013 | linkuj E tam, różne może być. Np z wywarem z prawdziwków denaturowatych podbitym śmietaną ;)
lavinka
| 20:48 środa, 25 grudnia 2013 | linkuj Z sosem pomidorowym i serem, a jakie niby miało być. Mnie inne nie smakuje ;)
Gość wariag | 20:45 środa, 25 grudnia 2013 | linkuj Cześć Kluska :) A z czym to spaghetti było?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ncich