• Sprzęt Fotelik bliskiego zasięgu

Do piaskownicy!

Piątek, 13 września 2013 · dodano: 21.09.2013 | Komentarze 2

Dostałam nowy pojazd - fotelik lowelowy i telas tata mnie wozi na swoim loweze na bagazniku. Do kompletu kupili mi tes kask... ale nie lowelowy, tylko taki na kucyki. Dziś pojechaliśmy, zeby to wszystko psetestować... całkiem, całkiem.

Ale ja nie o tym. Pojechaliśmy na piaskownicę! Ale jaką! Wsystkie dzieciaki z piaskownicy pod blokiem będą mi zazdlościć!

Plawie jak Kazimierz Nowak.

Ocywiście nie zablali kubełka... lamezy! Ale co tam, znalazłam sobie coś fajniejsego - mama pac! Jaki zajebisty patycek!

Wiem, zasadzę go, moze coś wylośnie.

Piaek! Sypiemy piasek!

Patycek i sandałki, ale fajnie!

O wiem, nasypię do nich piasecku!

A w ogóle, to moi stazy to panikaze. Ledwie zaceło klopić, a ci jus mnie w fotelik i pędem do domu... co to, ja z cuklu jestem? A ja chciałam się jesce pobawić w piaskownicy, UAAAAAA!!!

kluska
| 07:40 niedziela, 22 września 2013 | linkuj A ja jestem grzeczna, nie bluzgam, a poza tym to mój patyczek i jak wyrośnie na rózgę, to będę nim chlastać starych za bluzganie!
Gość wariag | 15:57 sobota, 21 września 2013 | linkuj Z patyczka wyrośnie rózga, którą niegrzeczne dziateczki chlasta się po tyłku za bluzganie ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ragna